Dressoir Aleno (200 breedte) geborsteld eiken bisque

€ 999,00
Niet op voorraad Verwachte levertijd: 4 weken
  • Dit artikel is te bestellen bij al onze woonwinkels.
      • Zelf ophalen of thuis bezorgen?
        Ophalen bij Nederlandse winkels kan na 9 febaruari 2021. Ophalen in Belgie is mogelijk.

        De winkel zal na je bestelling je verder informeren over de levertijd van dit product. Als het product binnen is dan zal de winkel een afspraak met je inplannen om het op te halen. Past het niet in je auto? Vraag dan naar onze gratis bus ( *of tegen een geringe vergoeding dit verschilt per winkel) of aanhanger en reserveer deze op tijd.

    • Thuis bezorgen?
      Wil je je bestelling thuis laten bezorgen dan berekenen wij hiervoor bezorgkosten. Voor meubels €75 en voor accessoires €10,95 of €15,95 voor schilderijen/kapstokken. We doen onze uiterste best je zsm te informeren over je bestelling.
  • Wil je je keuze in het echt bewonderen? Bezoek dan één van onze Pronto Woonwinkels!
  • Thuis bezorgen ook mogelijk.

 

  • Veilig Bancontact betalen
  • Vragen bel ons gerust tijdens kantooruren 0031-765798119
  • Altijd 14 dagen bedenktijd

Beschrijving

Beschrijving
Art.nr. 10346437
Type meubel Dressoir
Serie Aleno
Materiaal Hout
Uitvoeringen Uitgevoerd in robuust geborsteld eiken in de kleur 33.5 bisque, met 2 deuren en 3 laden. | Bekijk hieronder alle mogelijkheden.
Afmetingen (hxbxd) 071x200x040 cm

Dressoir Aleno in geborsteld eiken

  • Uitgevoerd in duurzaam Europees eiken
  • Met 2 deuren en 3 laden
  • Afgewerkt in lakkleur 33.5 bisque
  • De laden & deuren voorzien van softclose systeem
  • Mooi te combineren met andere delen van de woonserie Aleno

Dressoir kan zowel hangend als staand worden geplaatst. Open vak voorzien van ronde opening voor kabeldoorvoer. De deuren, kleppen,frames, bovenbladen en zijpanelen zijn van 100% massief Eikenhout: m.u.v. rug, inlegplanken, onderste constructiebodem en binnenkant laden, deze zijn van mdf met Eiken fineer. Het eikenhout kan ook worden afgewerkt met 2 laklagen.


Onderhoud:

Het onderhoud van deze meubelen is erg eenvoudig; voor het dagelijkse onderhoud kun je het meubel eenvoudig afnemen met een licht vochtige doek (zonder reinigingsmiddelen) en nadien droog wrijven met een schone droge doek. Daarnaast volstaat het om de meubelen één maal per 4-maanden te behandelen met Matt Polish om je meubelen in topconditie te houden.

Wat betekent 'in voorraad' ?

Staat bij een artikel 'In voorraad bij', dan kan je op de artikelpagina zien bij welke winkels het artikel direct leverbaar is. Wil je het eerst zien in de winkel en wil je dan meteen meenemen dan raden wij je aan om eerst contact op te nemen met de winkel. Er zijn winkels die hun magazijn delen met andere winkels en het kan zijn dat de voorraad dus niet in de winkel staat waar je naartoe gaat. 

Het artikel is ook te bestellen bij de winkels die er niet bij staan, maar dan moet je rekening houden met een langere levertijd (behalve de accessoires deze zijn niet altijd na te bestellen)
Al onze meubels zijn in alle winkels te bezichtigen en te bestellen.


Deze informatie wordt dagelijks geactualiseerd. Tijdens het bestellen kan je kiezen bij welke winkel je de bestelling wilt ophalen.
Als je de bestelling laat bezorgen, dan neemt de voor jouw dichtstbijzijnde winkel die het artikel op voorraad heeft jouw bestelling in behandeling.
 
Kies je ervoor om jouw bestelling te laten bezorgen vanuit een winkel die het artikel op voorraad heeft dan moet je rekening houden met bezorging binnen 2 weken.
Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid van vervoer en uiteraard wanneer jouw het beste uitkomt.

In onze winkels kan je alle meubels uitproberen en de mogelijkheden bespreken om de artikelen in een andere opstelling, maat of in andere stof of leder bestellen.

 

 

Wat betekent 'Niet in voorraad' ?

Staat bij een artikel 'niet in voorraad' dan kan je het artikel bij alle winkels bestellen via de webshop en of bekijken/bestellen in de winkel met de levertijd die vermeld staat.
De winkel neemt altijd contact met je op om de exacte ophaal- of bezorgdatum af te spreken.

 

Kan ik een artikel in een andere vestiging laten bezorgen en daar ophalen?

Nee, dit kan niet. Om de prijzen laag te houden heeft Pronto Wonen geen duur centraal magazijn met hoge transportkosten, maar beheert elke winkel haar eigen voorraad.
Onze lage prijzen zijn gebaseerd op zelf ophalen, bij alle winkels kun je gebruik maken van een aanhanger of bus.
Uiteraard kun je er ook voor kiezen om je bestelling te laten bezorgen, hiervoor gelden onderstaande tarieven.

Bezorgkosten binnen Nederland

Bezorgkosten voor webshopbestellingen
Bezorgkosten € 65 begane grond

Bezorgkosten voor schilderijen,verlichting,kleinmeubelen
Bezorgkosten € 12,95

Bezorgkosten voor sierkussens, accessoires en onderhoudsmiddelen
Bezorgkosten € 7,95

Bezorgkosten in België

Bezorgkosten voor webshopbestellingen
Bezorgkosten € 75,- begane grond

Bezorgkosten voor schilderijen,verlichting,kleinmeubelen
Bezorgkosten via de webwinkel € 15,95

Bezorgkosten voor sierkussens, accessoires en onderhoudsmiddelen
Bezorgkosten € 10,75

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Artikelen kunnen alleen geretourneerd worden in overleg met desbetreffende winkel en als deze nog in originele verpakking zitten.
De verzendkosten voor het terugsturen, zijn voor je eigen rekening.