COVID-19 virus
Onze Pronto Wonen winkels zijn gesloten
Met ingang van 15 december 2020 zijn de winkels van Pronto Wonen door de nieuwe maatregelen tijdelijk gesloten. Wij vinden het jammer dat we je niet meer mogen ontvangen in de winkels, maar onderschrijven het belang van de genomen maatregelen. De gezondheid van onze medewerkers, klanten, vrienden en familie blijft bovenal het belangrijkste.
Producten bestellen en inspiratie opdoen via onze website, blijft natuurlijk mogelijk. Wel kan het zijn dat levertijden door de bijzondere omstandigheden langer zijn dan gebruikelijk. Wij hopen je weer snel, en in goede gezondheid, weer te kunnen ontvangen in onze winkels.
Hieronder vind je de meest gestelde vragen aan ons. Kun je het antwoord op je vraag er niet tussen vinden
Stel hier je vraag aan de winkel
- Informatie over bestellingen
- Informatie over het ophalen van je meubelen
- Heb je een afspraak voor service
Informatie over bestellingen
Alle leveringen gaan gewoon door. Onze bezorgers brengen de producten echter tijdelijk tot aan je voordeur. Dit om direct persoonlijk contact zoveel mogelijk te vermijden.
- Ik wil de status van mijn order weten, wat moet ik doen?
Bij vragen over de status van je levering willen wij je verzoeken het contactformulier onderaan de klantenservice pagina in te vullen, de winkel zal je dan zo snel mogelijk van informatie voorzien:
Stel hier je vraag aan de winkel
- Kan ik online nog wel producten bestellen?
Het is nog steeds mogelijk om de producten op onze webshop te bestellen. De levertijden van de producten kan langer zijn dan normaal.
- Vindt bezorging van de producten nog plaats?
Indien je voor bezorging hebt gekozen dan vindt deze nog plaats. Onze bezorgers brengen de producten tijdelijk tot aan uw voordeur. Dit om direct persoonlijk contact zoveel mogelijk te vermijden.
- Ik wil mijn order niet afhalen maar toch nog laten bezorgen, kan dat?
Hiervoor willen wij je vragen contact met de winkel op te nemen die de levering zou verzorgen, zij kunnen aangeven of dit mogelijk is.
Stel hier je vraag aan de winkel
- Ik wil mijn bestelling die in de winkel is geplaatst annuleren, mag dat?
Bestellingen die in de winkel zijn geplaatst, kun je annuleren conform de geldende algemene voorwaarden. Klik hier om deze in te zien.
Wij willen je erop wijzen dat er op dit moment sprake is van een overmacht situatie, waardoor uitloop van de levertijden is toegestaan.
- Ik wil mijn online bestelling annuleren
Annuleren van online bestellingen voordat deze zijn uitgeleverd is mogelijk. Dit kun je kenbaar maken door het sturen van een emailbericht aan de winkel die de levering zou verzorgen.
Stel hier je vraag aan de winkel
Informatie over het ophalen van je meubelen
Al onze afhaalmagazijnen blijven gewoon geopend. Zodra je meubelen binnen zijn ontvang je van ons bericht hierover.
In onze magazijnen gelden wel aanvullende maatregelen ter voorkoming van het verspreiding van het COVID-19 virus. We vragen je deze strikt na te leven.
- Kan ik nog producten afhalen bij de magazijnen?
Voor een actueel overzicht kun je hier klikken, hier zie je ook de openingstijden van de magazijnen. Link naar de winkelpagina-overzicht
- Waarom kan ik nog wel producten ophalen, is dat wel veilig?
De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers staan voor ons altijd voorop. Naast de algemeen geldende hygiënemaatregelen zetten we ter preventie extra schoonmaakmaatregelen in. Daarnaast vragen we klanten en medewerkers om voldoende afstand (1.5 meter) te bewaren van elkaar. Als medewerkers last hebben van een neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts, dienen zij thuis te blijven.
- Ik ben zelf ziek, mag iemand anders mijn order ophalen?
Je kan je order ook door iemand anders laten ophalen. Degene die de bestelling komt ophalen, moet de orderbevestiging laten zien en zijn eigen legitimatiebewijs.
Heb je een afspraak voor service aan je meubel?
Serviceafspraken zullen voor zover mogelijk gewoon doorgang vinden. Het kan echter voorkomen dat we je benaderen om het bezoek te verzetten naar een latere datum. Wij vragen hiervoor je begrip.
- Ik wil de status van mijn serviceaanvraag weten, wat moet ik doen?
Bij vragen over de status van je serviceaanvraag willen wij je verzoeken het contactformulier onderaan de klantenservice pagina in te vullen, de winkel zal je dan zo snel mogelijk van informatie voorzien:
Stel hier je vraag aan de winkel
- Gaan geplande servicebezoeken nog door?
We hebben moeten besluiten vrijwel alle servicebezoeken aan huis door te schuiven naar een latere datum. Onze servicedienst zal contact met je opnemen voor het inplannen van een nieuwe afspraak. Wij vragen hiervoor je begrip.